2013. június 18., kedd

Első bejegyzés

Kedves olvasóm (akár magam is)

Emlékszel még a G1-re? Akkor találkoztam először az androiddal. Akkortájt már jó ideje linux rendszer futott az otthoni számítógépemen és maximálisan meg voltam elégedve vele. Emiatt azonnal jó vélemény alakult ki bennem az androidról. Nem azért, mert annyira jó volt az első verzió (egyébként koncepció-telefon), hanem mert ismerve a nyílt forráskód sokszínűségét már akkor látszott, hogy hihetetlen dolog van készülőben. Két-három év alatt feltornázta magát a mobil/tablet-piac csúcsára, kiváló pozícióba került az egyéb kisméretű vagy hordozható rendszert igénylő kütyük versenyében is, mint például fényképező, kamera, smartwatch...satöbbi.

Hamar túljutottam az alaprendszeren és lehetőségein, aztán jöttek a bonyolultabb dolgok (kb időrendben):
-root
-rom-csere (
-remote vezérlés
-ssh vezérlés
-automatizálás
-rom-módosítás
-egyebek, amik most nem jutnak eszembe

Ezekről lesz majd itten szó.


A blognak két okból álltam neki:

1. Bárkinek, aki tanulhat belőle
2. Magamnak, mert mindent elfelejtek :)

A későbbiekben feljegyzésre kerülő dolgok bárki számára szolgáltathatnak fontos információkat, ötleteket eljárásokat, beállításokat, stb

Leginkább nekem :)

Jó olvasást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése